MaxioR

COD 201 lvl Lista zmian:

Recommended Posts

Właściciel

Witam, przedstawiam wam listę zmian, która cały czas będzie aktualizowana o nowe dodatki.

 

 

  • Zmieniono maksymalny poziom na 201.
  • Zwolniono exp, lecz wstępnie wiem że muszę jeszcze bardziej go zwolnić.
  • Klasy przystosowane pod poziom 201, przystosowano statystyki klas.
  • Dodano nocny exp.
  • Dodano weekendowy exp.
  • Dodano nocnego vipa.
  • Dodano Giveaway w losowej rundzie mapy nagrody to: premium do końca mapy, vip do końca mapy, exp, monety.
  • Dodano informacje o dobytym perku w hud, zwiększa czytelność.
  • Dodano reklamy w hud.
  • Poprawiono mapchoosera.
  • Dodano dźwięki przy serii zabójstw. 

 

Lista zmian która pojawi się niebawem:

  • Skiny do broni dostępne za monety.
  • Perki przystosowane pod poziom 201.
  • System wyzwań tygodniowych.
  • System klanów.

 

Opis klas:

Spoiler

Nazwa: (Premium) General
Opis: 1/11 z wszystkich broni, posiada 2 Rakiety obrazenia zalezne od int 3 skoki w powietrzu! ";
Bronie:    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);

 

Nazwa: (Premium) Kapitan
Opis:    = "odporny na rakiety/miny oraz posiada brak rorzutu w broniach, 3 skoki";
Bronie:    = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GALIL);

 

Nazwa: (Premium) Komandor
Opis: Zadajesz 8(+int) obrazen wiecej,posiada m4a1 i ubrania wroga, 1/3  z HE + 3 skoki";
Bronie:    = (1<<CSW_HEGRENADE) | (1<<CSW_M4A1);

 

Nazwa: (Premium) Rambo
Opis: Zadajesz 5(+int) obrazen wiecej, 1/1 z AWP, ciche kroki + 3 skoki";
Bronie:    = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1);

 

Nazwa: Bandyta
Opis: 1/6 na zabicie natychmiasto Head Shotem z UMP oraz 1/5 na odrodzenie
Broń: (1<<CSW_UMP45);

 

Nazwa: Buntownik
Opis:Posiada 15% szans na zmiane broni przeciwnikowi na noz (na 90 lvlu zyskuje 25%)
Broń: (1<<CSW_AUG) (1<<CSW_HEGRENADE) (1<<CSW_FLASHBANG)

 

Nazwa: Destruktor
Opis:    = "Posiada ak47 i 1/9 na wyrzucenie broni przeciwnikowi";
Bronie:    = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);

 

Nazwa: Kamikadze";
Opis: = "Wybucha po smierci zadajac 80(+intelgencja) obrazen";
Bronie: = (1<<CSW_SG550);

 

Nazwa:  = "Magik";
Opis: = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 45s)";
Bronie: = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG;

 

Nazwa:    = "Medyk";
Opis:    = "Posiada 2 apteczki, ktore go lecza i osoby w poblizu";
Bronie:    = (1<<CSW_SG552);

 

Nazwa:  = "Mocarz";
Opis: = "Blokuje pierwszy pocisk, posiada 1/10 na oslepienie wroga";
Bronie: = 1<<CSW_FAMAS;

 

Nazwa:    = "Morderca";
Opis:    = "Posiada Ciche kroki oraz 3 razy wieksze dmg atakujac w plecy przeciwnika";
Bronie:    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_M4A1);

 

Nazwa:  = "Narkoman";
Opis: = "zatruwa swoich wrogow  (30 dmg + int)";
Bronie: =  1<<CSW_AK47;

 

Nazwa:    = "Pulkownik";
Opis:    = "Zadaje coraz wieksze obrazenia wraz ze spadkiem ilosci amunicji w P90";
Bronie:    = (1<<CSW_P90)|(1<<CSW_DEAGLE);

 

Nazwa:    = "Saper";
Opis:    = "Posiada 2 miny";
Bronie:    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GLOCK18);

 

Nazwa:  = "Snajper";
Opis: = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja))";
Bronie: = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;

 

Nazwa:    = "Strzelec Wyborowy";
Opis:    = "Posiada m4a1 oraz ak-47 1/3 na krytyczne udrzenie";
Bronie:    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);

 

Nazwa:  = "Szpieg";
Opis: = "Posiada ubranie wroga, 1/2 z scouta";
Bronie: = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_GALI);

 

Nazwa:    = "Wsparcie Ogniowe";
Opis:    = "Ma 2 rakiety (ich dmg jest zalezny od intel oraz poziomu przeciwnika)";
Bronie:    = (1<<CSW_MP5NAVY);

 

Nazwa:    = "Wyrzutek";
Opis:    = "Ma 1/8 szansy na wyrzucenie wroga w powietrze. Wrogom w powietrzu zadaje 2x obrazenia";
Bronie:    = (1<<CSW_GALI)|(1<<CSW_DEAGLE);

 

Nazwa:  = "Zabojca";
Opis: = "5 Dodatkowych obrazen z AK47 i 1/6 Szansa na Natychmiastowe zabicie z HE";
Bronie: = (1<<CSW_AK47 )|(1<<CSW_HEGRENADE);

 

Nazwa:  = "Zimowy Zolnierz";
Opis: = "1/9 szansy na zamrozenie wroga, +5 dmg z m4a1";
Bronie: = 1<<CSW_M4A1;

 

Wszelkie propozycje i zastrzeżenia proszę zgłaszać w tym temacie.

  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
REKLAMA

 

 Zbiórka dla wszystkich użytkowników CsOne.Eu

 

 Cel zbiórki

  • Zagwarantowanie płynności finansowej przy zakupie reklam na naszych serwerów.

 

Niestety ceny reklam nie idą w parze z zakupionymi usługami na serwerach i występuje luka, którą trzeb zapełnić. Myślę, że razem damy rade jakoś to pociągnąć.

 

Każda złotówka ma znaczenie, razem uda Nam się utrzymać projekt CsOne.Eu przy życiu. Nie bądź obojętny i pokaż że jesteś częścią   tej społeczności!

 Dołóż swoją cegiełkę, razem możemy więcej!

 

 Akceptowalne formy wsparcia :

  • Przelew
  • PSC
  • Paypal
  • SMS

 Po więcej informacji prosimy kierować się do tematu https://csone.eu/zbiorka2019

 

VIP
Posted (edited)

Zmiany są jak najbardziej na +  i to widać, ale wydaje mi się że cały czas praktycznie dostaję tego samego perka "Adrenalina" gdzie przy każdym killu powinienem dostawać +50 hp lecz tak nie jest. Nie wiem jak u innych to wygląda. Edit:  Dało mi  jakieś inne perki lecz Adrenalina często się powtarza.

 

Druga sprawa to klasa Narkoman gdzie zatruwa tylko raz bądź wcale  a wcześniej zatruwał 2-4 razy :)

 

Edited by Zamasu

Share this post


Link to post
Share on other sites

No może klasy są dobre ale jest jeden duży minus że rakiety na klasach premium zbyt dużo zabierają hp i grać sie nie da ja rozumiem ze chcesz zarobic ale licz sie z tym ze nikt nie chce grac z kims kto ma premke i zabiera ci hp jedna rakieta cale i zostaje ci 5/10 hp to bez sensu dla mnie jest oslabił bys trochre te rakiety na klasach Premium i dodal 1/2 rakiety do klasy zimowy zlonierz w tedy bedzie fer według inych klas wyzej opisanych 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel
16 godzin temu, Sebus6969 napisał:

No może klasy są dobre ale jest jeden duży minus że rakiety na klasach premium zbyt dużo zabierają hp i grać sie nie da ja rozumiem ze chcesz zarobic ale licz sie z tym ze nikt nie chce grac z kims kto ma premke i zabiera ci hp jedna rakieta cale i zostaje ci 5/10 hp to bez sensu dla mnie jest oslabił bys trochre te rakiety na klasach Premium i dodal 1/2 rakiety do klasy zimowy zlonierz w tedy bedzie fer według inych klas wyzej opisanych 

 

Klasa premium nie ma nic wspólnego z tym ile zadaje obrażeń rakieta, wszystko zależy od ilości inteligencji.

 

Ale faktycznie zmniejszyłem wszystkim obrażenia od rakiet,

Przed zmianą 70 dmg + punkty int/2

Po zmianie 55 dmg + punkty dmg/2

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MaxioR
Premki które tu opisałeś nie zgadzają się z tym co jest na serwerze np. na serwie jest premium dolot a tu go nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel
4 minuty temu, Llukaszenko napisał:

@MaxioR
Premki które tu opisałeś nie zgadzają się z tym co jest na serwerze np. na serwie jest premium dolot a tu go nie ma

 

Poprawione, po zmianie mapy się poprawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do expa to przy dobrej grze w 2h można wbić 100lvl, więc tak o 50% albo i więcej spowolnić 
Notatki kapitana które odbijają od 1-3  pocisków zrobić od 1-2 
No właśnie i tak jak @Zamasu napisał narkoman zatruwa tylko raz no chyba że tak ma być :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wspomniał @Llukaszenko     grałem zaledwie wczoraj 3 h i  w te 3 h wbiłem 80 a dziś dobiłem w 30 min 103 lvl  

wiec troszkę exp zamiast 50% dać 25-35%   tylko zostawić w weekendy i nocny exp ten 50%  a tak to wszystko jest git 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel
W dniu 3.01.2020 o 19:57, Zamasu napisał:

Druga sprawa to klasa Narkoman gdzie zatruwa tylko raz bądź wcale  a wcześniej zatruwał 2-4 razy :)

Poprawione, Narkoman ma 2 zatrucia.

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
VIP
Posted (edited)

Zwolniłbym lekko ten exp o 30 % bo troszkę za szybko lvluje.

Z weekendowym/nocnym o 20%  :)

 

Edit:

Ewentualnie dodać +3/4% dla klas premium oczywiście uwzględniając propozycję o zmniejszeniu szybkości expa :)

 

Edited by Zamasu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel

Exp będzie zmniejszony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel

Lista zmian do końca tygodnia:

 

  • Skiny do broni dostępne za monety.
  • Perki przystosowane pod poziom 201.
  • System wyzwań tygodniowych.
  • System klanów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MaxioR Napiszę tutaj, żeby nie robić nowego tematu.
Perk - Notatki kapitana zrobić 1-2 odbicia zamiast 1-3, na małych mapkach jest to za dużo.
Dać możliwość adminowi zmiany mapy po uprzednim zapytaniu/vote 
Dać ochronę parę sek, gdyż na np. na mapie pool respiąc się na przeciwko siebie nie ma szans uciec i ułamek po rozpoczęciu rundy albo jest się zabitym albo samemu uda się to zrobić 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.