Rekomendowane odpowiedzi

Umiejetnosci klanu nie dzialają, trzeba je co mape zapisywac .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na koniec menu skilli masz opcje "zapisz staty klanu" o ile sie nie myle

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2019 o 14:33, TyTuS. napisał:

na koniec menu skilli masz opcje "zapisz staty klanu" o ile sie nie myle

 

w tym rzecz ze po zapisaniu i po zmianie mapy one jakby są ale nie dzialają tzn są pokazane ze jest rozdane wszystko w te staty ale nie dziala, trzeba dac co mape "zapisz staty klanu" by zadzialalo, jesli mnie za bardzo nie rozumiecie to moge to pokazac na serwerze albo zrobic filmik albo cos byscie mnie dobrze zrozumieli co mam na mysli ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne bo mi jakos dziala wszystko okej i jak gadale mz innymi graczami o tez spoko 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Panigale napisał:

dziwne bo mi jakos dziala wszystko okej i jak gadale mz innymi graczami o tez spoko 

no to w takim razie odkrylem jako jedyny bug i mi to pasuje bo w sumie patrzac ze wszyscy co maja klan maja 250hp a ja mam 290 to mi to odpowiada bo tylko Ja to znam wiec luzik, chcialem tylko pomoc innym bo zauwazylem ze tylko Ja na serwerze mam wiecej w statystykach na tej samej klasie co inni i maja tez na "maksa" klan ;D dla mnie to nie ma problemu i moze tak zostac bo Ja to potrafie zrobic, temat do zamkniecia .

Dodano 4 minut później
---------------------------------------------------------------------------------

sorry ze spamuje ale opcja edycji nie dziala, Ja tylko napisalem ten temat zeby nie bylo jak poprzednio ze znalem buga na monety i zostalem zbanowany wiec informuje ze taki bug jak ten z klanem istnieje i jak zobaczycie ze bede mial wiecej w "statystykach" niz inni to prosilbym o nie banowanie mnie bo tutaj napisalem w czym jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik