Sign in to follow this  
Daniel

ODRZUCONY Powrót by Daniel?

Recommended Posts

Imię: Daniel
Wiek: 16
Zainteresowania: Motoryzacja, redaktorstwo
Dlaczego akurat Ty: Byłem już redaktorem i dawałem radę. Teraz chce wrócić, bo widzę że mało się dzieje w dziale redakcji. Chcę też pomóc Klopsonowi.
Krótki wywiad: Umieszczam to w polu niżej.

 

Edited by Daniel
  • Kocham to 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
REKLAMA

Zbiórka na reklamę serwera COD 401!

Cel zbiórki

  • Odbudowanie dawnej pozycji serwera
  • Rozbudowanie społeczności CsOne.Eu

Każda złotówka ma znaczenie, razem uda Nam się odbudować dawną pozycję serwera. Nie bądź obojętny i pokaż że jesteś częścią tej społeczności!

Dołóż swoją cegiełkę, razem możemy więcej!

Akceptowalne formy wsparcia :

  • Przelew
  • PSC
  • Paypal
  • SMS

Po więcej informacji prosimy kierować się do Właściciela @MaxioR

Na Tak

+doświadczenie

+fajnie się z nim wywiad robi :D

+wiek

 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry chłop. Ogarnia to siedział w tym dużo czasu i zawsze było co czytać na forum :D 

Same Plusy. NA TAK.

  • Kocham to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogarniasz to spoko, to masz moje TAK, tylko zrób coś z redakcją cała bo cisza tam aż głupio :) wywiady z wlascixelamami, opiekunami. Pytań milion, co zmienić, jak to widzisz takie tam hahaha 

  • Lubię to 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Kali:> napisał:

Ogarniasz to spoko, to masz moje TAK, tylko zrób coś z redakcją cała bo cisza tam aż głupio :) wywiady z wlascixelamami, opiekunami. Pytań milion, co zmienić, jak to widzisz takie tam hahaha 

 

Fajny pomysł. Tylko nikt z właścicieli nie chce się zgłaszać do wywiadów xd 

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już tam wolę bez redaktorów niż z nim, pytanie dnia inni robią, a wywiady są krótko mówiąc kijowe. 

 

Na nie xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
VIP

Podoba mi się to, że się nie poddajesz i w jakimś stopniu Ci na tym zależy. Natomiast patrząc na same umiejętności to bardzo dużo musisz sobie poprawić a nawet nauczyć się. Na szczęście to nie jest podanie do profesjonalnej redakcji, więc byłabym za daniem Ci kolejnej szansy. Spróbuj czegoś nowego, nie pisz nic na siłę ani na szybko. Co do wywiadu ćwicz ćwicz oby było lepiej! Zrób coś nowego! To jest sieć serwerów CS a w działach nowinki sieci czy gazetka nic od dawna się nie dzieje. Dodawać pytanie dnia czy ciekawostki może każdy bez rangi, a jeśli już chcesz być nazywany Redaktorem to zdziałaj więcej. Powodzenia!

  • Łał 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie czemu nie, jak najbardziej na Tak.

+Wiek

+fajny wywiad

+Na dziale redakcji nie ma nic ciekawego

+starasz się 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę lipton z tym odejściem wtedy na inną sieć, ale no, myślę, że można dać Tobie kolejną szansę. Redakcja stoi w miejscu i lekka stypa jest, a tak to chociaż jakieś ciekawostki wlecą.

+Wiek

+Doświadczenie

+Chcesz pomóc

+Coraz lepsze wywiady, ale jeszcze sporo do ogarnięcia

Powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Właściciel

uioiouiouio

Twoja prośba o admina została odrzucona.

-Nie spełniasz wymagań.

-Za mało grasz na serwerze.

-Zbyt wiele negatywnych opinie w podaniu.

Nie przekonałeś do siebie administracji.

Z pozdrowieniami, Administracja CsOne.Eu

 

 

 

  • Kocham to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this