Zaloguj się, aby obserwować  
wikvv

COD 401 wikvv na admina

5 postów w tym temacie

Nick z gry: wikvv
Imię: Wiktoria
Wiek: 16
STEAM_ID: Steam_ID: 0:0:441401737   
ID + login 
( sklep.csone.eu ):  wikvv 1526
Dlaczego akurat Ty ??: Sporo czasu ostatnio spędzam na serwerze, a zawsze się znajdzie ziomek, który nie będzie przestrzegał regulaminu, drugi będzie cisnął połowę serwera od góry do dołu, trzeci się odpali, a czwarty będzie utrudniał grę. Tak więc chciałam pomóc kochanej administracji CODA trochę ogarnąć sytuację. 

Posiadasz mikrofon?: tak
Miałeś / masz admina na innym serwerze:  Miałam

Inne: Mam dość spore doświadczenie w adminowaniu (2 serwery PaintBall i 4fun) więc nie jest to dla mnie nic nowego, a chyba zawsze przyda się mała pomoc co nie? Wydaje mi się, że jestem dość ogarniętą osobą i nie ma ze mną problemów, ale no mogę się mylić. No i oczywiście + taki, że potrafię rozróżnić odpała,

Edytowano przez wikvv
  • Kocham to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie na tak :)

Spore doświadczenie, a do tego podanie przejrzyście napisane :)

Co do typów ciasnacych innych to zdarzyl sie jeden ostatnio ale od razu pewien admin go ogarnął, lecz fakt mała pomoc się zawsze przyda.

  • Kocham to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak.

Tak jak napisal przedmowca "Podanie przejrzyście napisane"

Dziewczyna ma duze doświadczenie, spedza całkiem sporo czasu na serwerze, a co najwazniejsze jest chętna do pomocy :)

Jak dla mnie to wszystko na duży +++

To powinno wystarczyc, żeby zaakcepotwac to podanie.

 

Pzdr

  • Kocham to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na to że poprzedni kandydaci co dostali adma to ich teraz wgl nie widuje i nadal często jestem sam przy full serwie to jak dla mnie pomoc się przyda 

Edytowano przez PessoS
  • Kocham to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna osoba dużo wie o serwerze i potrafi pomóc + ;)) Pozdrawiam t!k3r 

  • Kocham to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować