Sign in to follow this  
PessoS

COD 401 WIelki zmiany

Recommended Posts

Tank :
Broń = P90
Umiejętności : Posiada redukcję obrażeń z każdej broni o 8% i za każde zabicie otrzymuje +25hp brak maxymalnego limitu HP
Statystyki:
Hp; 30
Konda;0
Wytrzymałość;40
int;0


Oficer
Broń = UMP/Mac
Umiejętności ; Anty-FLash, Po zabiciu dostaje +25 kondy na 4 sekundy i 1/10 na oślepienie wroga lub podrzut celownika.
Statystyki :
Hp;20
Konda:30
Wytrzymałość;0
Int;0


Ninja ( Anioł i NInja w jednym )
Broń= M4
Umiejętności; Posiada kamuflaż 55 oraz 3 skoki /2 flashe 
Statystyki :
Hp;25
Wytrzymałość ;0
Kondycja:20
Int:10


Kamikadze ( Duża zmiana połączenie jego i proponowanej nowej klasy Replikant)
Broń : Ak
Umiejętności : Posiada 2 kolny której po zadaniu obrażen od przeciwnika wybuchaja lub po 5 sekundach , i klasa też wybucha po śmierci.Obrażenia zależne od Inteligencji , przelicznik taki jak przy rakietach czy minach (Oczywiście dodam iż stawianie klonów w przejsciu byłoby nielegalne )
Statystyki:
hp:20
Konda;15
Wyt:0
int:20


Szaman/Kolaborant - Klasa do usunięcia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
REKLAMA

Zbiórka CsOne.Eu 2019

Cel zbiórki

  • Zagwarantowanie maksymalnej przyjemności z grania przy pełbych serwerach.
  • Możliwie jak największy rozwój sieci.
  • Rozbudowanie społeczności CsOne.Eu

Każda złotówka ma znaczenie, razem uda Nam się utrzymać projekt CsOne.Eu przy życiu. Nie bądź obojętny i pokaż że jesteś częścią tej społeczności!

Dołóż swoją cegiełkę, razem możemy więcej!

Akceptowalne formy wsparcia :

  • Przelew
  • PSC
  • Paypal
  • SMS

Po więcej informacji prosimy kierować się do Właściciela @MaxioR

Wypowie sie tu ktos co do tych zmian >>???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tank- zostawić odporność na fleshe i przelicznik inty na hp , dodać redukcję obrażeń + 20hp za fraga, limit  hp.
Oficer- Losowa umiejętność, Anty-FLash, Po zabiciu dostaje +25 kondy na 4 sekundy i 1/10 na oślepienie wroga lub podrzucenie wroga tak jak jest w przypadku perka "wyrzutnia" 
Ninja? bardziej pasuje Partyzant :D  - kamuflaż  55, 3 skoki 

Kamikadze- mi to tam rybka ogólnie, ale będą blokować tymi klonami. Jak już dodawać to dmg klonów stałe jakieś, niezależne od inty. Wybuch zależny od inty + zwiększenie zasięgu wybuchu 

 

Ninje można było by zrobić jak ESL pisał w tym temacie 

Mała widoczność, kosa, 3 skoki z mniejszą grawitacją, ewentualnie umiejętność rzucania nożem jak na diablo mod. 

Edited by RS'ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje jsc Dodanie do speed hackera zeby pociski go nie zpowalniały takto ta klasa nie ma sensu :C

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardziej jestem za tym żeby jak już ninja była niewidzialna podczas kucania 

Edited by PessoS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja jakby wypaliła, to zablokować korzystanie z broni. Dodać odporność na rakiety,miny,trutkę. Tak aby tylko otrzymywała dmg z broni :) 

Statystyki: 

Życie: 75

Wytrzymałość: 50

Kondycja: 45

Inteligencja: -25

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tank - za trafienie otrzymuje +3 hp ( 5int +1 hp)  - każde 2 wytrzymałości dodaje 1 hp

oficer nie potrzebny i tak nikt nim nie gra ( może być mac 10 +10 dmg z mac i szansa na podrzucenie przeciwnika 1/10 lub podpalenie )

ninja - mp5 / kamuflaż 55 i grawitacja zmniejszona  dodać szanse na zablokowanie pocisku 1/7

kamikadze - dodać ak i odporność na granaty / rakiety

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this