U Lucker!

COD 401 Nekromanta

5 postów w tym temacie

Heja,

Pisze specjalny temat związany z tą klasą na prośbę TyTusa, gdyż samo wspomnienie na propozycjach w oddzielnym temacie to mało, a planuję się trochę rozpisać.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zarys klasy:

Nekromanta, to klasa defensywna, związana głównie z teamgamem i pomaganiem innym. Jej główny atrybut to inteligencja, a umiejętność - odradzanie. Inteligencja i jej dodawanie powinno być dla tej klasy kluczowe i związane z jej wszystkimi umiejętnościami. Klasa ta jest bardzo potrzebna, gdyż jest odpowiedzią na przedmioty 1/x, oraz szpiegów, którzy bardzo często powodują zepsucie całej rundy dla wielu graczy, jeżeli nie stać ich na odrodzenia za 16k. Klasa ta wymaga od gracza podążania za paczką i pomaga innym w wykonywaniu celów misji, gdyż pozwala czuć się pewniej przy raszowaniu na któregoś z BS-ów. Nie muszę chyba wspominać jak wkurzające jest wykonywanie celów misji jak na BS-ie jest skampiona jakaś snajperka

Umiejętnośći:

Pozdstawowa :

Odradzanie - Odradzasz gracza ze swojego teamu w czasie 10 sekund  - INT/30 sekund. tzw. 5 sekund przy max 150 INT-a oraz 3 sekundy mając perk Geniusz.  Podczas odradzania nie można strzelać, dlatego ta klasa wymaga od gracza sporego skupienia i słuchania odgłosów otoczenia na słuchawkach. Wiem, że w przeszłości było sporo bug-ów związanych z blokowaniem graczy w ścianach, ale wydaje mi się, że komenda "odblokuj" załatwia ten problem. 10 sekund przy zerowej inteligencji to wieczność na mapie, gdzie każda sekunda jest na wagę złota.

Teraz trochę kwestii technicznych, które są do wybrania/dopracowania:

HP/Armor osoby którą się odradza jest równa INT nekromanty

Nekromanta otrzymuje XP i dolary równe LVL odradzanej osoby. 

Nekromanta może zjeść zwłoki przeciwnika w efekcie czego ukradnie ofierze 1/2 monety lub wylosuje przedmiot lub dostanie xp/złoto równe lvl przeciwnika lub dostanie 40 hp (do wybrania różne bonusy).

(EWENTUALNIE) Po zakończeniu wskrzeszania w miejscu w którym były zwłoki pojawia się apteczka, która leczy wszystkich w jej pobliżu np. o 30 hp (3 fale po 10 hp).

 

Umiejętność dodatkowa (do wybrania/dopracowania JEDNA):

Kradzież życia - Nekromanta kradnie 2+INT/30 hp / hit. tzw. 7 hp przy 150 inta i 9 hp z perkiem geniusz. (Taki nekromantowy klasyk)

Leczenie drużyny - Nekromanta leczy graczy w jego pobliżu w siłą 1+INT/50 hp/ sekundę tzw. 6/s przy 150 INT-a i 7 hp/s z perkiem Geniusz. UWAGA! Nekromanta nie leczy samego siebie (lub leczy tylko z połową siły)! Idea tej umiejętności to zachęcenie graczy do trzymania się blisko nekromanty i ochraniania go podczas kolejnych wskrzeszeń.

Kradzież many - Nekromanta ma 1/10 szans na kradzież 1+INT/30 monet + INT dolarów na HIT-a. tzw. przy 150 INT-a to 10% szans na 6 monet oraz 150 dolarów na hit-a. Idea jaka przyświeca tej umiejętności to częstsza możliwość wykupienia się przez gracza który odradza innych, co jest bardzo przyjemne jeżeli nekromanta padnie przez przypadek na respie.

Totem zepsucia - Nekromanta 2 razy na rundę może postawić totem (udający totem leczący :P) w miejscu gdzie ma celownik, Totem ten unieruchamia przeciwników w jego zasięgu na 5+INT/30 sekund i powoduje utratę życia równą 2+INT/30 hp/ sekundę. tzw. 10 sekund unieruchomienia i 70 dmg przy 150 INT-a. Idea tej umiejętności to zablokowanie przeciwników w pobliżu, jeżeli nekromanta chce kogoś odrodzić. np. obok ciasnego przejścia. 

Tyle na razie na temat umiejętności, pomysłów mam więcej, ale wydaje mi się, że jeżeli chociaż jeden z nich nekromanta dostanie, to będzie spoko.

Statystyki początkowe : 

INTELIGENCJA : 20/150

ZDROWIE : 10/110

WYTRZYMAŁOŚĆ : 0/150

KONDYCJA : 30/150

Od razu widać, że ta klasa nie ma dużo HP i od początku gracz będzie miał spory dylemat, czy pakować w INT-a, czy HP. Jak już wspomniałem to klasa defensywna, więc od gracza będzie wymagać sporo pomyślunku, jaką taktykę zastosować i z jakimi perkami najlepiej mu się będzie grało.

BROŃ/ WYPOSAŻENIE :

Broń podstawowa : SSG/AUG lub mp5. (Zdecydowanie broń krótkiego/średniego zasięgu).

Pistolet: Duale. (Nie ma klasy z dualami, a to bardzo fajne gnaty są, zwłaszcza jeżeli nekro będzie coś kradł na hita).

Dodatki: Kamizelka = INT nekromanty i oczywiście SMOKE lub nawet dwa. (nie muszę mówić dlaczego).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyle na teraz, zapraszam do komentowania, zwłaszcza TyTusa, co jest możliwe, a co nie. 

Od siebie dodam tylko, że ta klasa to tzw. "must be" na tym serwerze, zwłaszcza gdy jest aż tyle przedmiotów i klas 1/x.

 

Edytowano przez U Lucker!
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest mozliwe, tylko szanujmy swoj czas, nie bede poswiecał na jakis "ficzer" 2 tygodnie po pare godzin dzien w dzien robiac go :v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nagrody Odznaczenia

5 minut temu, TyTuS. napisał:

Wszystko jest mozliwe, tylko szanujmy swoj czas, nie bede poswiecał na jakis "ficzer" 2 tygodnie po pare godzin dzien w dzien robiac go :v

no tak zgadzam się oraz ta klasa by miała zbyt dużo umiejętności (tak jak by) więc musisz ją dostosować do serwera by nie odstawała od innych zbytnio 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, TyTuS. napisał:

Wszystko jest mozliwe, tylko szanujmy swoj czas, nie bede poswiecał na jakis "ficzer" 2 tygodnie po pare godzin dzien w dzien robiac go :v

Jeżeli chodzi o podstawowego nekromantę, który jest dodany do tego moda a wystarczy go włączyć w ustawieniach, to ma on następujące umiejętności:

Odradzanie z 5hp, zjadanie zwłok 40 hp, 5 kradzieży życia / hita. - To jest podstawka w którą grałem na wielu innych serwerach.

Rzeczy które musiałbyś zmodyfikować:

Odradzanie daje HP/armor = INT nekro odradzanemu. Oraz czas odradzania jest zależy od INT nekro

Zjadanie zwłok daje 40 hp + może jakiś inny losowy bonusik

Odradzanie powoduje pojawienie się apteczki (zawsze miłe coś)

kradzież życia jest zależna od INT nekro.

 

I to w sumie wszystko na dobry początek. Jeżeli miałbyś więcej czasu to można się pobawić w więcej drobnych dodatków, ale to co opisałem to chyba nie jest wielka ingerencja w kod, który już tam w sumie jest. :)

Edytowano przez U Lucker!
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do csgomoda obecnie robie zmiany, skoncze to podziałam coś z tą klasą znowu bo była kiedyś :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nagrody Odznaczenia