Skocz do zawartości
MaxioR

IPS 4.2 Zmiany na forum

Polecane posty

beztytulu_5935ae7378d23.png

Połączone rangi i ten znaczek vipa nad nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym kicha

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Lepiej jak będzie u Maniusia, Kici i Tytusa wszystko pod sobą tak jak jest to u Ciebie

image.png.d31199b70e83b412e44f29ac57ec4017.png

image.png.dc8aef0a62e374c007782ac66e48fff1.png

 

Potrzebuje guzika co z samego dołu forum przenosi na samą górę! :DD

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

screenshot20170605-2128101_5935b18332274

Tak widać jak ktoś napisze post, na telefonie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, PaCiiaa. / 69. napisał:

Z tym kicha

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Lepiej jak będzie u Maniusia, Kici i Tytusa wszystko pod sobą tak jak jest to u Ciebie

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

 

Potrzebuje guzika co z samego dołu forum przenosi na samą górę! :DD

 

Poprawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najeżdzaliśmy na ilość graczy na serwerach to wtedy pojawiało się kto jest na serwerze :) a teraz nie pokazuje tylko pokazuje cos innego :DD:DD 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, KoTlineK napisał:

Jak najeżdzaliśmy na ilość graczy na serwerach to wtedy pojawiało się kto jest na serwerze :) a teraz nie pokazuje tylko pokazuje cos innego :DD:DD 

Poprawione.

  • Lubię to! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma notatek

Taki mały błąd w profilu -  screenshot20170606-0757101_59364bba8b2e7

 

I jeszcze takie pytanie, czy można usunąć limit załączników? :D 

beztytulu_59364c7645223.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o lepsze rozjasnienie/zmianę koloru kropki  oraz gwiazdki nieprzeczytanego tematu w działach. Nie wiem jak na kompie  to wygląda aale na telefonie właśnie tak jak nizej.

capture2017-06-06-18-11-39_5936e3d3dcf20

Wasze najlepsze staty nieprzeczytany... No mało sie odróżnia. Tak jestem ślepa i chce aby administracja ulatwila mi prace na forum :DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, PaCiiaa. / 69. napisał:

Proszę o lepsze rozjasnienie/zmianę koloru kropki  oraz gwiazdki nieprzeczytanego tematu w działach. Nie wiem jak na kompie  to wygląda aale na telefonie właśnie tak jak nizej.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Wasze najlepsze staty nieprzeczytany... No mało sie odróżnia. Tak jestem ślepa i chce aby administracja ulatwila mi prace na forum :DD

A w którym to miejscu dokładnie jest na telefonie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W każdym dziale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, PaCiiaa. / 69. napisał:

W każdym dziale.

Sprawdź teraz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo mi sie zdaje albo jest tak samo jak bylo. Podswietla sie dobrze temat w którym sie wypowiedziałam i są w nim nowe, nieprzeczytane posty a dobrze by bylo jakby podswietlaly sie również te w których sie nie wypowiedzialam.

capture2017-06-06-20-17-00_5936ffc1ac3f5

Edytowano przez PaCiiaa. / 69.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, PaCiiaa. / 69. napisał:

Albo mi sie zdaje albo jest tak samo jak bylo. Podswietla sie dobrze temat w którym sie wypowiedziałam i są w nim nowe, nieprzeczytane posty a dobrze by bylo jakby podswietlaly sie również te w których sie nie wypowiedzialam.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

A może teraz? Bo szukaliśmy z MaxioR tego kółeczka i nie możemy do znaleźć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz wyraźnie widać  TYLKO jeszcze tak zrób żeby świeciło sie tam gdzie są nowe posty a nie gdzie jest temat rozwiazany xd i świeca sie te rozwiązdane w których brałam udział haha. Manius przecież wiesz o co mi chodzi to nabijasz posty xdd

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, PaCiiaa. / 69. napisał:

Teraz wyraźnie widać  TYLKO jeszcze tak zrób żeby świeciło sie tam gdzie są nowe posty a nie gdzie jest temat rozwiazany xd i świeca sie te rozwiązdane w których brałam udział haha. Manius przecież wiesz o co mi chodzi to nabijasz posty xdd

pacia_593709b5e71e8.png

pacia2_593709b5e725b.png

Tak więc nie wiem o co chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

2. Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Ktoś wyjaśni? Z tego co widzę to nawet zdjęcia z Pokaz swoja twarz zajmują mi miejsce w zalacznikach wiec mam je usunąć z tematu żeby mi się zwolniło miejsce? Bo nie ogarniam :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Poeta - NAUGHTY B0Y † napisał:

1. Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

2. Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć link.

Ktoś wyjaśni? Z tego co widzę to nawet zdjęcia z Pokaz swoja twarz zajmują mi miejsce w zalacznikach wiec mam je usunąć z tematu żeby mi się zwolniło miejsce? Bo nie ogarniam :x

Masz poprawione, możesz sam usuwać

 

A to tyczy się wszystkich:

Załączniki są usuwane automatycznie gdy zostanie usunięta zawartość w której były umieszczone bądź zostały usunięte z tej zawartości.
Kiedy ta opcja jest aktywna, użytkownicy z tej grupy będą mogli usuwać załączniki ze strony „Moje załączniki”. Po usunięciu, w każdym miejscu gdzie taki załącznik był dodany, zostanie wyświetlona informacja o nieprawidłowej grafice lub odnośniku. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, MaxioR napisał:

Tak więc nie wiem o co chodzi :)

Matko boska... :DD

Następny xd

Ok, niżej podrzucam ss'a (już z kompa) i wszystko jeszcze raz wyjaśnię.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, aby zobaczyć attachment.

Powinno być tak jak jest w temacie "1lv" - ŚWIECI SIĘ CO OZNACZA, ŻE NIE PRZECZYTANE POSTY ZNAJDUJĄ SIĘ W TEMACIE.

Powinno być tak jak jest w temacie "nrak dema" - NIE ŚWIECI SIĘ, PONIEWAŻ POSTY ZOSTAŁY PRZECZYTANE A TEMAT ZAMKNIĘTY.

Te gwiazdy niech zniknął (nie świecą się) skoro posty mam w nich PRZECZYTANE.

____

Jezzzzu, na trzeźwo tego nie zniese...

____

Tak jak opisałam wyżej było zrobione wcześniej, po co coś zmieniać skoro było dobrze?

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Manius napisał:

Masz poprawione, możesz sam usuwać

 

A to tyczy się wszystkich:


Załączniki są usuwane automatycznie gdy zostanie usunięta zawartość w której były umieszczone bądź zostały usunięte z tej zawartości.
Kiedy ta opcja jest aktywna, użytkownicy z tej grupy będą mogli usuwać załączniki ze strony „Moje załączniki”. Po usunięciu, w każdym miejscu gdzie taki załącznik był dodany, zostanie wyświetlona informacja o nieprawidłowej grafice lub odnośniku. 

 

A nie można zrobić tak jak było kiedyś? Że załączniki, które były dodane do postów nie muszą być usuwane na profilu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Napisano przed chwilą

Zbiórka na rzecz sieci CsOne.Eu

Cel zbiórki

  • Opłacenie serwerów na hostingu.
  • Opłacenie reklam na serwery.
  • Dalszy rozwój sieci.

 

Każda złotówka ma znaczenie, pokaż że jesteś częścią społeczności.

Każda wpłatę wynagradzamy usługami na serwerach.

Pokaż że jesteś częścią społeczności!

Więcej informacji w tym temacie Kliknij w link

Dziękujemy za pomoc, społeczność CsOne.Eu

 

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×