Kali:>

GO_MOD

Wszystko napisane przez Kali:>

  1. Kali:>

    GO MOD Propozycje na GO MOD

    @MaxioR ale z tym punktem nr. 4Pojawi się menu gdzie będziemy mieli czas aby wybrać czy chcemy się odrodzić czy nie. Nie wiem po co taki plugin, jest ten i jest ok i tak często się zrespiaja. Nie ma co na walić tak wszystkiego bo wyjdzie tak, że ludziom nie siadnie i pójdą w UJ,a wiesz dobrze nie ma bogato, zależy w jakich godz.
  2. Kali:>

    GO MOD Propozycje na GO MOD

    Nie będę zakładał nowego tematu, dobrze się tutaj xD @MaxioR Czy mógł byś ten czarny obraz usunąć? https://www94.zippyshare.com/v/ah3xv0nD/file.html. Czaro i długo jest ten obraz ciemny, usuń to najlepiej :). Tu mam też mapkę de_barcelona https://gamebanana.com/maps/172802 fajna mapka, była ona na serwerze i ludzie grali. Może byś ją dodał z powrotem. Coś mi wpadnie do głowy dopisze....
  3. Kali:>

    DODANY Podanie - EgzeF

    Oooo taka Mordka napisała podanie hahaha. Doświadczenie ma jako admin, czyli wszystko jest ok. Jestem na tak :),
  4. Niczym mnie to podanie nie przekonuje, popraw to co trzeba a będzie ok. Na tą chwilę jestem na NiE.
  5. Kali:>

    Ehhh wybaczcie i do nowego.

    Bywaj zdrów:) wpadnij sobie
  6. Kali:>

    GO MOD Brak tematu

    Witam zakładam nowy temat w sprawie txt. Był temat i w nim były mapy podane gdzie nie można skakać na vipie, txt itp. Nie znalazłem ale mam jedną fotkę i proszę mi powiedzieć czy to txt, chodzi mi o daszek ten mały. Z tego co pamiętam, to nie było to brane pod txt, jak się mylę to przepraszam bardzo. A jak prawda jest po mojej stronie to selekcje adminów robimy xD hahahah nie no żart ale ciekaw jestem bardzo. @Zangetsuziomuś, był temat ale przepadł
  7. Kali:>

    GO MOD Brak tematu

    Ja Cię rozumiem, ale rozchodzi się o to, że niektórzy admini dają kicki za ten dach, później spiny się robią o tego typu kicki. A był temat założony z różnymi mapami i tam było wszystko opisane itp. Zaraz wyjdzie, że Kali podpierdala:), ale nie o to chodzi przecież. Nic po złości :))) Dlaczego maja mi wyrzucać graczy z serwera czy banowac, hmmm nie ładnie tak :).
  8. Kali:>

    Siemanko

    Witaj witaj zapraszam Go Mod 193.33.176.108:27015
  9. Kali:>

    GO MOD Reset 25.12.2018

    Właśnie, ciekawe kto by dał NIE hahahahha :D. Usunąć albo zmienić to trochę, nie po tyle razy.
  10. Fajnie, że mamy jakieś info w sprawie tych klanów, bo ludzie na serwerze kurwicy,ze te klany chu...pomagaja itp. Teraz to mogę szukać klanu hahaha
  11. Kali:>

    Witam

    Siemka
  12. Kali:>

    GO MOD Reset 25.12.2018

    Żadne wprowadzenia anty Rush, nie było i nie potrzeba. Maxior taka prośba do ciebie, pomysl coś o tym zrespianiu się, rozumiem 2 razy a nie po 4. Naprawdę utrudnia to grę, zginie CT zrespi się i pake na A rozbroi, piszę o mapie dust2. Zmniejsz procent tego albo poprostu usuń to. Dzięki Pozdrawiam 😆
  13. Kali:>

    Rezygnacja Viki<3

    Bywaj zdrów 🙂
  14. Kali:>

    Do kiedyś tam.

    Bywaj zdrow 🙂 elllo
  15. Gra i gra, info podaję i gra dalej. Tyle wiem o nim. Nie znam i neutralalny bede ale powodzenia życzę.
  16. Kali:>

    DODANY Powrót

    Adminowal, znana nam osoba. Wszystko jest ok Patryku 🙂 jestem NA TAKKKKKK
  17. Kali:>

    Witam po przerwie <3

    Witaj 🙂
  18. Kali:>

    DODANY Podanie

    Nie znam cie nie kojarzę, graliśmy może z 2 mapy. Widząc po komentarzach opinie różne, jestem neutralny, ciężko mi coś napisać konkretnego.
  19. Kali:>

    ODRZUCONY Podanie Go Mod

    Hmmm szczerze to nie widzę cię w roli admina, nie potrafisz nad sobą zapanować, za dużo emocji jest w tobie. Ty byś wyrzucił ludzi z serwera za byle co np. Bo cię zabił, bo ma klatki, bo ma lagi, bo każdy kur... Coś ma. Tyle i jestem na NiE
  20. Zgadzam się z taką propozycja, a jak będzie za duży spam w podaniach, wtedy nagrodzić pkt-1:)
  21. Kali:>

    Pytanie Dnia 173

    Jak nie mam co zapalić 😛