Losu Kowal

GO 4 Maps

Community Reputation

54

About Losu Kowal

  • Birthday 11/09/1994

Profile Information

  • Imię
    Jakub
  • Nick
    Losu Kowal
  • Miasto
    Stalowa Wola/Paryż

Recent Profile Visitors

1,792 profile views
  1. Losu Kowal

    Rozwiązane Skarga na pseudo admina

    Witam. Chciałem złożyć skarge na tego typa bo ma strazny ból dupy jego zachowanie i to jak traktuje innych mija się z celem admina pierwsza rzecz daje bany pod koniec mapy gdy np ja otwieram tabele zbliza sie koniec mapy stoje przed b z awp wiem ze typ skraca dolnego czekam a tu bez zadnego [email protected] ze cele czy cos dostaje bana za respa? to jest pierwszy bol dupy a dodam ze było tak notorycznie ale nie chciało pisać mi sie skargi na takowego zjeba inaczej nie nazwe wiec wybaczcie. Druga rzecz ktory mnie najbardziej wkurwiła to to że ja gram tu od 2015 roku na waszych serwerach mam przegrane z 4000 godzin na kazdy serwer vip na zawsze na kazdy serwer tytusa admina a ta mała parówa ktora gra tu zaledwie kilka miesiecy pierdoli jakies farmazony jak jest w przeciwnej druzynie bym nie slyszał ze jestem cziterem ze place wam 200 zl i sobie gram na wh że dostaje ssy ktorych nie wrzucam gdzie co najlepsze jak robił mi ssy to kurwa nawet typ nie miał pojecia jak sie je robi? to jest po prostu karygodne zachowanie tego debila ogarnijcie go bo bedzie tak jak u tytusa lada moment zero ludzi elo A Ciebie Eslw pizdo nie pozdrawiam a i dodam jeszcze ze prowokuje takimi farmazonami a jak napisze mu wprost ze zamknął dziub to dostaje bana na 15 minut wiec wtf biiiicz?
  2. Losu Kowal

    ODBANOWANY Proszę o UB

    mnie nie scieło czekam na rozpisanie demka a dlaczego przy jednym ssie mnie scielo? nie potrafisz ich robić?
  3. Losu Kowal

    ODBANOWANY Proszę o UB

    A ssy nie wiem admin chyba się nie nauczył robić
  4. Losu Kowal

    ODBANOWANY Apelacja/Prośba o UB - JEDNOREKI BANDYTA

    8:15 jak wychodzę na gali kąt podchodzenia za skrzynki następnie 10:40 jak wychodzę znów na gali bardzo szybki refleks psikutas bez s ma ? a na koniec jeszcze jak już się fatyguje żeby niszczyć taką kupę na tej sieci bidnej u was to sytuacja z 12:50 piękny skan za pierwszym . Jak dla mnie odjebany teraz ub więc ja idę jooooł
  5. Losu Kowal

    Rozwiązane Podanie o admina

    Jestemm na tak Steam wiek czas ogarniety zglaszal wiele razy PIS
  6. Losu Kowal

    ODBANOWANY UB

    Polecam na przyszłość adminowi zejść na spect i przed banem obserwować dłużej gracza niż dwie rundy. Tez bym się wkurwi** jakbym miał gorsze staty od kogoś ale żeby aż taki ból dupy mieć?Kilka skanów na tej mapie to u mnie standard trzeba wiedzieć co jak i gdzie to tyle co do ssów niestety nie posiadam nie zapisują mi się Admin więc łaskawy niech rozpisze demo i poda czasówki
  7. Losu Kowal

    ODBANOWANY Jak to tak kierowniku ?

    http://host.csone.eu/files/demkogomodcsone_5ac55c6413336.rar mam nadzieje że to to Dodano 7 minut później --------------------------------------------------------------------------------- Takie podejście to pokazuję jak płytka robi się sieć .. do tego jeszcze ten admin którego tak każdy chwalił pod podaniem że ogar a daje bany za aima na jeden dzień więc zluzuj majtki synek .
  8. ten admin to ja nie wiem ehh..
  9. Losu Kowal

    Rozwiązane Zmiany zmiany zmiany...

    propozycje w miarę zawsze coś nowego odniosę się do VIP na zawsze mam vipa na zawsze na każdym serwerze Tytusa także to chyba już jest ? nie zrozumiałem kolegi teraz wiem że chodzilo o to ze gracz ze steam ma darmowego vipa na bronie
  10. Losu Kowal

    [Archiwum]Podanie MatheO

    jestem na nie wiecznie ma muchy w nosie i okres non stop jakieś spinyz adminami na mikro typa nigdy nie słyszałem bo pewnie mutacji nie miał.
  11. Losu Kowal

    [Archiwum]Podanie Timoton

    Jestem na tak . Spokojny , wie co jest pięć, często na serwerze coś tam zgłaszał także ode mnie ???
  12. Losu Kowal

    Rozwiązane Propozycja

    Tytus to leniuch . Niech ktoś zrobi fajna paczkę rsow tylko nie sam rap coś dla ucha miłego i nie cypisa... do tego dodajcie propozycję skinow może coś by z tego było
  13. Losu Kowal

    Rozwiązane Propozycja

    Siema pisze temat w sprawie propozycji . Jak wszyscy wiemy od 3 miesięcy wieje nudą na serwerach . Gracze piszą posty i propozycje ale każdy ma to w dupie. Zapewne ja i większość graczy są za tym żeby po resecie były nowe zmiany itp bo to na tym polega . Połączenie serwerów szczerze chuja zmienia . Głównie chodzi mi o to żeby przy resecie dodać nowe skiny zmienić ta zjebaną muzyke dodać nowe mapy stare z jakimiś chujowym wiatrakami usunąć w piz du. Pozmieniac połowę w menu głównie chodzi o wymiany skrzynki itp . Żeby były pełne serwery trzeba graczy zachęcić a nie złączyć serwery dodać jedną mapę i chuj sprawa zamknięta. Weź się Tytus za robotę bo lada moment będzie na sieci 15 osób. Pis
  14. Losu Kowal

    ODRZUCONY Last podanie.

    Chłopie co tu szukać codziennie praktycznie banuje jakiegoś czitera . Codziennie banuje kogoś za brak kultury chamstwo prostactwo itp. Codziennie ktoś łamie regulamin a Ty mówisz że na siłę szukać. Nie chce Ci się siedzieć chwilę na spect żeby złapać czitera lub kogoś kto łamie regulamin to znaczy że nie nadajesz się na ta posadę. Admin pewnie Ci potrzebny pi o żeby spamowac. Cele mapy . Jestem już na nie na twoje podanie .
  15. Losu Kowal

    Rozwiązane Klaudia

    Co wy wgl robicie zamiast się jednoczyć bo gramy na jednej sieci to wy robicie jakieś śmieszne grupy nie wiem kto ile z was ma lat ale zachowujecie się jak gimbusy. Pomagajcie sobie nawzajem łączcie się w sile to będzie lepiej. Co rusz kąsacie się jak żmije. Kłótnie i afery koperkowe jakbyście mieli 15 lat... jednym słowem jak tak dalej będziecie się zachowywać to chuja z tego będzie. PIS DZIFFKO