U Lucker!

Użytkownik

Reputacja

3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U Lucker!

    Rozwiązane Skarga na admina - Czeno

    http://f1.hltv.org.pl/srv25557/HLTV-1807221433-cs_office.dem.zip 15 minuta mapy - około. Dodam jeszcze, że wcześniejszego bana za miny dałeś mi w równie bezczelny sposób na podstawie skargi jakiegoś bot-a, bo postawiłem minę "obok respa/BS-a", a na to również regulamin pozwala. Zamiast bezczelnie się tłumaczyć, przeproś i zdejmin bana, chociaż już wiem, że takiego zachowania się po Tobie nie mam co spodziewać.
  2. U Lucker!

    Rozwiązane Skarga na admina - Czeno

    Kłam dalej. 10 minut temu było Ci do śmiechu jak wchodziłeś specjalnie w prawidłowo postawioną minę. Cały serwer widział, bo byli martwi jak wszedłeś w minę, którą mogłeś ominąć i powiedziałeś "lecisz". Pozdro.
  3. To nie jest odwołanie od bana, tylko skarga na bezczelne zachowanie admina na serwerze + nieznajomość regulaminu z jego strony. Dostałem przed chwilą drugiego niesłusznego bana ze strony admina "Czeno", drugiego za stawianie min. ban jest za rzekome stawianie min w przejściu, chociaż mina nie była postawiona w przejściu, tylko na schodach i POZWALAŁA SIĘ OMINĄĆ, a regulamin wyraźnie na to pozwala. Wszystkie miny jakie postawiłem na mapie cs_office były postawione prawidłowo i pozwalały się ominąć. Admin czeno bezczelnie pod naporem zbulwersowanych słabo grających ludków wszedł w prawidłowo postawioną minę i dał mi bana. dowody na HL TV. 22-07-20218, 14:47 (około) - 15 minuta mapy. http://f1.hltv.org.pl/srv25557/HLTV-1807221433-cs_office.dem.zip To już mój drugi ban ze strony tego człowieka za rzekomą nieprawidłową grę, ale wtedy to olałem, a teraz jego zachowanie i nabijanie się/wyśmiewanie podczas banowania zasługuje na te skargę.
  4. U Lucker!

    Rozwiązane Zmiany

    Zdecydowanie na nie. Pograjcie chwile u konkurencji i zobaczycie jak te klany wkurzają nowych graczy. Dosłownie topowi gracze ugadują się na pakowanie w klan i są jeszcze silniejsi niż z samym poziomem, a to sprawia, że nowy gracz na poziomie 0-50 nie ma żadnych szans ich zabić. Na serwie i tak jest ogromne niezbalansowanie pomiędzy premkami, a non-premkami, a Ty jeszcze chcesz to pogłębić.
  5. U Lucker!

    [Archiwum]Problemy [PERKI/KLASY] [301/401]

    Nadal na COD 401 buguje HP i jak mam fajny item, to nie mam zamiaru wychodzić z serwera, bo mi dodało 50 hp na całą mapę, albo odjęło 100 kondycji. Bugowanie występuje na tanku, a jest coraz częstsze im wyższy lvl i im bliżej do 255 hp. Bugowanie występuje praktycznie na każdym itemie, który dodaje INT/HP tankowi. Raz mi się trafiło, że biegałem po mapie mając 420hp, a innym razem całą mapę miałem 130hp i nic nie dało się z tym zrobić. A zapomniałem dodać, że bugowanie występuje nadal pomimo zmiany klasy. Jak już mi się zbuguje hp na tanku z powodu itemka, to nawet jak zmienie klase na inna to nadal mam to 300hp, nawet na 1 lvl amadeusza. lol Jeżeli ta klasa aż tak bardzo buguje, to po prostu ją wyłączcie, prawie nikt i tak tym nie gra...
  6. U Lucker!

    Rozwiązane Miny bs lucker'a

    Jaja sobie robisz? Jakis bot płacze, że położyłem mine na BS, a powiedz mi kochankiutki gdzie masz granice BS-a? Myślisz, że na każdej glupiej randomowej mapie ludzie sprawdzaja czy aby mine można polożyć 1-2 centymetry w prawo lub lewo? Od czego masz strefy na mapach, które blokują miny? Na tej mapie w korytarzu możesz ZAWSZE ominąć minę. Już to kiedyś sprawdzałem. Ośmieszasz się.
  7. U Lucker!

    COD 401 Nekromanta

    Jeżeli chodzi o podstawowego nekromantę, który jest dodany do tego moda a wystarczy go włączyć w ustawieniach, to ma on następujące umiejętności: Odradzanie z 5hp, zjadanie zwłok 40 hp, 5 kradzieży życia / hita. - To jest podstawka w którą grałem na wielu innych serwerach. Rzeczy które musiałbyś zmodyfikować: Odradzanie daje HP/armor = INT nekro odradzanemu. Oraz czas odradzania jest zależy od INT nekro Zjadanie zwłok daje 40 hp + może jakiś inny losowy bonusik Odradzanie powoduje pojawienie się apteczki (zawsze miłe coś) kradzież życia jest zależna od INT nekro. I to w sumie wszystko na dobry początek. Jeżeli miałbyś więcej czasu to można się pobawić w więcej drobnych dodatków, ale to co opisałem to chyba nie jest wielka ingerencja w kod, który już tam w sumie jest.
  8. U Lucker!

    COD 401 Nekromanta

    Heja, Pisze specjalny temat związany z tą klasą na prośbę TyTusa, gdyż samo wspomnienie na propozycjach w oddzielnym temacie to mało, a planuję się trochę rozpisać. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zarys klasy: Nekromanta, to klasa defensywna, związana głównie z teamgamem i pomaganiem innym. Jej główny atrybut to inteligencja, a umiejętność - odradzanie. Inteligencja i jej dodawanie powinno być dla tej klasy kluczowe i związane z jej wszystkimi umiejętnościami. Klasa ta jest bardzo potrzebna, gdyż jest odpowiedzią na przedmioty 1/x, oraz szpiegów, którzy bardzo często powodują zepsucie całej rundy dla wielu graczy, jeżeli nie stać ich na odrodzenia za 16k. Klasa ta wymaga od gracza podążania za paczką i pomaga innym w wykonywaniu celów misji, gdyż pozwala czuć się pewniej przy raszowaniu na któregoś z BS-ów. Nie muszę chyba wspominać jak wkurzające jest wykonywanie celów misji jak na BS-ie jest skampiona jakaś snajperka. Umiejętnośći: Pozdstawowa : Odradzanie - Odradzasz gracza ze swojego teamu w czasie 10 sekund - INT/30 sekund. tzw. 5 sekund przy max 150 INT-a oraz 3 sekundy mając perk Geniusz. Podczas odradzania nie można strzelać, dlatego ta klasa wymaga od gracza sporego skupienia i słuchania odgłosów otoczenia na słuchawkach. Wiem, że w przeszłości było sporo bug-ów związanych z blokowaniem graczy w ścianach, ale wydaje mi się, że komenda "odblokuj" załatwia ten problem. 10 sekund przy zerowej inteligencji to wieczność na mapie, gdzie każda sekunda jest na wagę złota. Teraz trochę kwestii technicznych, które są do wybrania/dopracowania: HP/Armor osoby którą się odradza jest równa INT nekromanty. Nekromanta otrzymuje XP i dolary równe LVL odradzanej osoby. Nekromanta może zjeść zwłoki przeciwnika w efekcie czego ukradnie ofierze 1/2 monety lub wylosuje przedmiot lub dostanie xp/złoto równe lvl przeciwnika lub dostanie 40 hp (do wybrania różne bonusy). (EWENTUALNIE) Po zakończeniu wskrzeszania w miejscu w którym były zwłoki pojawia się apteczka, która leczy wszystkich w jej pobliżu np. o 30 hp (3 fale po 10 hp). Umiejętność dodatkowa (do wybrania/dopracowania JEDNA): Kradzież życia - Nekromanta kradnie 2+INT/30 hp / hit. tzw. 7 hp przy 150 inta i 9 hp z perkiem geniusz. (Taki nekromantowy klasyk) Leczenie drużyny - Nekromanta leczy graczy w jego pobliżu w siłą 1+INT/50 hp/ sekundę tzw. 6/s przy 150 INT-a i 7 hp/s z perkiem Geniusz. UWAGA! Nekromanta nie leczy samego siebie (lub leczy tylko z połową siły)! Idea tej umiejętności to zachęcenie graczy do trzymania się blisko nekromanty i ochraniania go podczas kolejnych wskrzeszeń. Kradzież many - Nekromanta ma 1/10 szans na kradzież 1+INT/30 monet + INT dolarów na HIT-a. tzw. przy 150 INT-a to 10% szans na 6 monet oraz 150 dolarów na hit-a. Idea jaka przyświeca tej umiejętności to częstsza możliwość wykupienia się przez gracza który odradza innych, co jest bardzo przyjemne jeżeli nekromanta padnie przez przypadek na respie. Totem zepsucia - Nekromanta 2 razy na rundę może postawić totem (udający totem leczący :P) w miejscu gdzie ma celownik, Totem ten unieruchamia przeciwników w jego zasięgu na 5+INT/30 sekund i powoduje utratę życia równą 2+INT/30 hp/ sekundę. tzw. 10 sekund unieruchomienia i 70 dmg przy 150 INT-a. Idea tej umiejętności to zablokowanie przeciwników w pobliżu, jeżeli nekromanta chce kogoś odrodzić. np. obok ciasnego przejścia. Tyle na razie na temat umiejętności, pomysłów mam więcej, ale wydaje mi się, że jeżeli chociaż jeden z nich nekromanta dostanie, to będzie spoko. Statystyki początkowe : INTELIGENCJA : 20/150 ZDROWIE : 10/110 WYTRZYMAŁOŚĆ : 0/150 KONDYCJA : 30/150 Od razu widać, że ta klasa nie ma dużo HP i od początku gracz będzie miał spory dylemat, czy pakować w INT-a, czy HP. Jak już wspomniałem to klasa defensywna, więc od gracza będzie wymagać sporo pomyślunku, jaką taktykę zastosować i z jakimi perkami najlepiej mu się będzie grało. BROŃ/ WYPOSAŻENIE : Broń podstawowa : SSG/AUG lub mp5. (Zdecydowanie broń krótkiego/średniego zasięgu). Pistolet: Duale. (Nie ma klasy z dualami, a to bardzo fajne gnaty są, zwłaszcza jeżeli nekro będzie coś kradł na hita). Dodatki: Kamizelka = INT nekromanty i oczywiście SMOKE lub nawet dwa. (nie muszę mówić dlaczego). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tyle na teraz, zapraszam do komentowania, zwłaszcza TyTusa, co jest możliwe, a co nie. Od siebie dodam tylko, że ta klasa to tzw. "must be" na tym serwerze, zwłaszcza gdy jest aż tyle przedmiotów i klas 1/x.
  9. U Lucker!

    [Archiwum]Problemy [PERKI/KLASY] [301/401]

    Tank na Mac Donaldzie ma max 300 hp.
  10. U Lucker!

    Propozycja odrzucona Nowy perk

    Co wy ludzie 1/3 jest spoko. Perk bardzo potrzebny. Fajnie by się tym zabijalo snajperow. 1/3 jest git.
  11. U Lucker!

    COD 301 KLASY COD 301/401

    Serwer: COD 401 Nazwa klasy: Nekromanta Opis klasy: Może wskrzeszać innych oraz kradnie INT/30 hp/trafienie. Gracze w promieniu 500 jednostek od nekromanty odzyskują INT/30 hp/s. Wskrzeszenie: Odradza gracza z HP=INT nekromanty. Czas odrodzenia to 10 sekund - INT/30 s Bronie: SG + mp5 + duale + granat smoke (aby ukryć się podczas wskrzeszania) Statystyki: - Inteligencja: 30/150 - Wytrzymałość: 0/100 - HP: 10/100 - Kondycja: 25/150 Hej, chciałem dodać kilka uwag do nekromanty, gdyż bardzo lubię te klasę, a wydaje mi się, że można ją bardziej rozwinąć. Wskrzeszanie bardzo lubię i powinno ono być zależne od INT nekromanty, a nie tak od sobie bez ładu i składu.
  12. * Zakaz stawiania min w przejściu / BS / koło hostów / drabinach - Ban od 30 minut do 7 dni (tylko po wyżej 8 banów za miny) Pytanie zasadnicze - co znaczy "w przejściu" - ? non stop słysze żale, że stawiam miny w przejściu i nie da się ich obejść i oczywiście odpowiadam - to jest przeskocz! To jak to jest w tymi minami? Nie wolno tylko i wyłącznie jeżeli blokują przejście tak, że nie można go przebyć nawet przeskakując, czy w każdym możliwym przejściu? Bo mam mase przykładów nawet jak jest "przejście" i da się miny obejść bez skakania, to dostaje lament, że tam nie wolno, bo to przejście - CAŁA MAPA TO JEDNO WIELKIE PRZEJSCIE Prosze o wyjaśnienie.
  13. To może zrobimy tak, że dacie mi UB, w międzyczasie sobie przeanalizujecie te dema-nie-dema i jak wam coś wyjdzie to mnie zbanujecie? Lubie mojego nicka Albert Einstein i fajnie byłoby móc na nim grać (bo za gre na aktywnym przecież dostane ultra perma super bana, no nie? ) Zresztą teraz już mam cs-a w którym nagrywają się wasze dema.
  14. mam tę wersję CS-a http://boostsetti.pl/download/cs-1-6-final-pro/ i żadne demka się w tej wersji (mi przynajmniej) nie nagrywają (sprawdźcie). Najpewniej dlatego, że folder z grą ma inną nazwę. A CS-a kupowałem już 2 razy i z powodu przerw 2-3 letnich zapominałem do nich haseł. Zresztą co to jest - konkurs na tłumaczenie się "dlaczego nie masz steam?" Cheatów nie mam i nie miałem, ogarnijcie nagrania z waszego serwera. Ok, zmieniłem wersję CS-a i zmieniłem IP (reset routera) i rzeczywiście na waszej serwerowni nagrywają się demka. UB w sumie już nie potrzebuję bo sobie po prostu zrobię nowego nicka, jednak fakt pozostaje faktem - cheatów nie miałem i mam nadzieje, że kolejnym demkiem to udowodnię. A na przyszłość, jednak proszę się bardziej przyglądać kogo banujecie... Słaby admin banujący kogoś za skilla permem to duży obciach dla tak sporej serwerowni....
  15. Może dlatego, że nie ma w tym folderze żadnych demek? Może dlatego, że nikt ich mi nie nagrywał? No chyba, że nagrywają się non stop 24/7 wszystkie mapy w jakie u was zagram - ? stąd pytanie gdzie to demko może być. Jak go nie ma to znaczy, że nie było nagrywane.