antomy

Użytkownik

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://bany.csone.eu/ban_list.php?bid=187694 [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.CsOne.Eu [AMXBans] Powod: 'Wstaw ssy+demko na CsOne.Eu' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanently' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:188518033' [AMXBans] Twoje IP: '77.255.210.120' [AMXBans] Zbanowany przez Admina [AMXBans] ===============================================
  2. antomy

    [Odbanowany] ntm ss

    Juz nie bede nawet komentowal, ktory to ban. Admin harry uslyszal od jakiegos typowego zamykacza, ze trzeba mnie sprawdzic, wszedl na minute czy dwie i odwalil screeny, no bo czemu nie, tak profilaktycznie. profeska. Twój nick podczas gry: ntm Serwer, na którym dostałeś bana: ggtp Data/godzina: 15 luty 22:17 Link do Screenów + Demka: demko sie laduje http://www20.zippyshare.com/v/eYpsxgdH/file.html ssy Wycinek z consoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You have been banned from this Server! [AMXBans] You can complain about your ban @ www.CsOne.Eu [AMXBans] Reason: 'Wstaw ssy+demko na CsOne.EU' [AMXBans] Duration: 'permanently' [AMXBans] Your SteamID: 'VALVE_0:4:1598350213' [AMXBans] Your IP: '178.37.213.23' [AMXBans] Banned by Admin: Harry [AMXBans] ======================================
  3. Twój nick podczas gry: ntm Serwer, na którym dostałeś bana: ggtp Data/godzina: 11 luty ~18:00 Link do Screenów + Demka: http://392004.node3.pukawka.pl/hltv_ggtp-1602111758-css_cache-1455209880-1455211740.zip demko http://www38.zippyshare.com/v/7XDyFxG8/file.html ssy Wycinek z consoli: nie mam, bo ban byl dawno temu, admin banujacy Barakuda89 Wrzucam tak pozno, bo dostalem ostrzezenie slowne od moda "Klaudia ^^" za zero punktow i musialem je zaakceptowac, zeby moc pisac cokolwiek poza shoutboxem, ale jak probowalem to robic, to wyskakiwal komunikat o jakims errorze. Sama pani moderator pomimo moich wielokrotnych prosb i wyjasnienia jaki jest problem troche to zlala i miala gdzies, ze potem sie bede musial ja tlumaczyc, cale szczescie z tego co widze w regulaminie mam na ssy 7 dni, spodziewalem sie dwoch jak na wiekszosci serwerow. Dopiero jakis inny gosc mi pomogl "powiadamiajac administracje" jak to napisal, nicku nie pamietam, ale dzieki. Zdaje sobie sprawe, ze troche offtop bo to nie dzial na skargi na moderatorow, ale chcialem po prostu sprostowac czemu to tyle zajelo i moze przy okazji jak ktos to bedzie czytal, to zwroci na kolezanke uwage.
  4. antomy

    [Odbanowany] ntm ssy demo2

    ale ub dostalem wczoraj, bo inni mistrzowie zamkneli mi temat, zanim wytlumaczyli, ze demko nie jest u mnie w folderze tylko u was na stronie czy ja powiedzialem ze ty mi dales bana? nie, ale jak ja adminowalem na serwerowniach i widzialem, ze jest ktos, odnosnie kogo mam watpliwosci to sprawdzalem najpierw, czy dopiero co nie dostal bana z demkiem. nie lubie jak admini banuja "na wszelki wypadek", bo niestety jestem zbyt czesto ofiara tego "na wszelki wypadek". i tak wchdozac na starego 1.6 polowe czasu spedzam na zakladaniu kont na jakichs forach, wrzucanie ssow i oczywiscie wszystko musi byc wedle regulaminu co do joty. p.s. jak bedziecie tak banowac kazdego lepszego gracza codziennie, to w koncu kazdemu z nich sie odechce i poziom na serwerze bedzie co najwyzej zalosny.
  5. Sprawdz na przyszlosc przed banem chociaz, czy ktos nie zostal dopiero co zbanowany, bo ja tu nie pogram dluzej niz godzine widze. Twój nick podczas gry: ntm Serwer, na którym dostałeś bana: ggtp Data/godzina: 13:50 Link do Screenów + Demka: http://www67.zippyshare.com/v/aCGhIjQu/file.html demko sie jeszcze nie zaladowalo, ja zaraz wychodze z domu, wiec nie bede mogl podac, niech wysle admin, ktory zbanowal, albo znajdzcie: nick ntm, strona TT, mapa dd2, okolice 13:45 Wycinek z consoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname : ntm [AMXBans] Reason : ' Wstaw ssy+demko na CsOne.EU ' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.CsOne.Eu [AMXBans] Your SteamID : ' VALVE_0 : 4 : 1452873619 ' [AMXBans] Your IP : ' 159.205.110.4 ' [AMXBans] ========================================
  6. antomy

    [ROZWIĄZANE]ntm UB

    no niech sprawdzaja, wkurwilem sie, bo jakbys sprawdzil w bazie banow, to bys wiedzial, ze dopiero co wczoraj dostalem UB i teraz znowu sie musze z tym pierdolic, bo admin ma autyzm.
  7. antomy

    [Odbanowany] ntm ss + demo vol 2

    od poczatku do czasu bana, strona TT, nick ntm. Gram juz tak dlugo, ze mialem na prawde wiele demek kreconych, ale jak obejrzalem to demo, to nie wiem jak gosc mogl w ogole cos podejrzewac xD no ale kij. moze po paru takich sytuacjach ktos go naprostuje, jak bedzie marnowal czas nie tylko graczy, ktorych banuje, ale i ludzi, ktorzy potem musza to demo ogladnac, zeby ocenic szczesliwie nie jest dlugie.
  8. Z mojej strony: Bardzo milo, ze w poprzednim temacie zamiast powiedziec mi, ze nie powinienem szukac nagranego demka u siebie w folderze tylko na waszej stronie, to zamiast tego zamkneliscie temat bez slowa wyjasnienia profesjonalnie. uprzedze was - prosze mi nei wyjezdzac z tekstem ze ssy mialem wrzucic w ciagu 2 dni, bo zrobilem to w poprzednim temacie i to 5 minut po banie - ssy sa te same, mozecie porownac linki jakbyscie chcieli mi wmawiac, ze to sa inne, czy przerobione. Demo znalazlem na tym waszym hltv, teraz czekam az wytoczycie ciezkie dziala w postaci czlonkow "komisji do oceny demek" Twój nick podczas gry: ntm Serwer, na którym dostałeś bana: gg Data/godzina: sobota 16:25 Link do Screenów + Demka: http://www9.zippyshare.com/v/mbjq0VUT/file.html SSY http://392004.node3.pukawka.pl/hltv_ggtp-1601301618-de_westwood-1454167080-1454168520.zip DEMO Wycinek z consoli: [AMXBans] ===============================================[AMXBans] You have been banned from this Server![AMXBans] You can complain about your ban @ www.CsOne.Eu[AMXBans] Reason: 'Wstaw ssy+demko na CsOne.EU'[AMXBans] Duration: 'permanently'[AMXBans] Your SteamID: 'VALVE_0:4:1947932563'[AMXBans] Your IP: '159.205.106.65'[AMXBans] Banned by Admin: SzerelemPL[AMXBans] ======================================
  9. antomy

    [ZBANOWANY]demko ssy ntm

    http://www9.zippyshare.com/v/mbjq0VUT/file.html tu sa ssy, przypadkowo dwa razy wkleilem link do demek. te trzy demka co dalem to jedyne jakie mam w folderze, dwa maja bardzo malo kb i probowalem tylko na nie wbic i mnie wywalilo, mysle ze z gungamea to jest do "dm" bo nie gralem chyba na zadnym waszym dmie, a tak jak mowie zadnego innego dema nie mam ani w cstrike ani cstrike polish
  10. Twój nick podczas gry: ntm Serwer, na którym dostałeś bana: gugname Data/godzina: 16:25 dzis Link do Screenów + Demka: http://www118.zippyshare.com/v/DSKKRICi/file.html dema http://www118.zippyshare.com/v/DSKKRICi/file.html ssy Wycinek z consoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You have been banned from this Server! [AMXBans] You can complain about your ban @ www.CsOne.Eu [AMXBans] Reason: 'Wstaw ssy+demko na CsOne.EU' [AMXBans] Duration: 'permanently' [AMXBans] Your SteamID: 'VALVE_0:4:1947932563' [AMXBans] Your IP: '159.205.106.65' [AMXBans] Banned by Admin: SzerelemPL [AMXBans] ====================================== Ciekawe, czy admin tradycyjnie nawet sie nie fatygowal popatrzec na mnie i na wszelki wypadek jebnal mi bana tracac moj czas, czy po prostu tak slabo ocenia czyjas gre. czekam.