GreD

Użytkownik

Reputacja

6

O GreD


  • Grupy użytkownika: Użytkownik


  • Ilości postów: 69


  • Reputacja: 6


  • Ilość wygranych dni: 0


  • Dołączył : 08.07.2015


  • Jesteś z nami od: 1250 Days


  • Ostatnia aktywność:


  • Aktualnie:


  • Wiek: 19


Kluby

Informacje o profilu

  • Imię
    ------
  • Nick
    GreD

Ostatnio na profilu byli

1,070 wyświetleń profilu
  1. GreD

    COD 401 Problemy z serverem

    przydałoby się usunąć drzwi na mapie "de_lidl" bo często się bugują przy wchodzeniu i wychodzeniu (chodzi mi o te od strony tt jak sie wchodzi do markietu) i naprawic perk "zelazne cialo' i "pierscien boga"bo nie zawsze sie wlącza za pierwszym razem (trzeba kilka raazy wcisnac by go uruchomic), do tego ciagle jest (moze tylko Ja tak mam) problem z połaczeniem sie do serwera, chodzi mi o to ze raz wejde i gram normalnie a pozniej juz nie idzie sie polaczyc z serwerem, mimo ze serwer jest online i są gracze ale u mnie wyskakuje bląd "failed to contact game server" a na drugi dzien spowrotem dziala ale tak jest za kazdym razem i ciekawi mnie to co jest przyczyną i czemu akurat tylko na tym serwerze bo na wszystkich innych dziala jest okej tylko tutaj cos jest z portami nie tak albo z moim ip ale w to watpie bo wszedzie mi dziala tylko nie tutaj +ping skacze nawet do 400 czego nigdy nie mialem tylko na tym modzie
  2. GreD

    COD 401 Serwer

    tez mam ten problem co kolega u góry a mianowicie "establishing network connection to server" po czym są 3 proby ponownego polączenia i komunikat "failed to contact game server" oczywiscie na innych serwerach probowalem wejsc i dziala normalnie tylko na tym nie dziala ;p myslalem ze mam cos z systemem nie tak i przywrocilem ustawienia te ktore mialem przed tą awaria i dalej to samo, cs tez na nowo zainstalowalem i ten sam problem, moglbym ssy pokazac bo pewnie nie tylko Ja ten problem mam a wielu innych graczy ale jak cos ogarne to pomoge ;D ps moze cos z portami serwa nie tak? ponoc jest to indywidualne, moze chodzi o moje ip albo neta lub inne programy itp typu direxy i Server IP address 192.168.1.4:27015 Connecting to 80.72.33.56:27015... Connecting to 80.72.33.56:27015... Retrying 80.72.33.56:27015... Retrying 80.72.33.56:27015... Retrying 80.72.33.56:270
  3. **** [Ban Info] **** ## Zostałeś zbanowany ## Twoj nick: GreD ## Twoje Steamid: STEAM_2:0:1876998888 ## Powod: Wrzuc 6 Screnow na CsOne.eu ## Admin: AWTIB ## Data nalozenia bana: 16.11.2018 - 12:01:24 ## Dlugosc bana: Forever... ## Ban wygasa: Never **** [Ban
  4. jackus ale z Ciebie francuski piesek, masz tak wysokie ego, ze sie dales nabrac na "disco 1" i tak cie dupa rozbolala ze piszesz skarge, haha zycia nie masz typie , Szamanowi gratuluje samokontroli bo Ja jakbym mial admina to tego typa bym zlosliwie banowal by nie gral, ps. Szaman nie daj sie a Wilczka popieram
  5. GreD

    Rozwiązane OBRAZA

    Twój nick podczas Gry:GreD Nick osoby na która chcesz złożysz skargę:ChudzyniaKKK Data zdarzenia:07-17-23 godz Mapa:de_c4 Screeny / Demko:http://www68.zippyshare.com/v/IhtFj04l/file.html - puscie od 1:25 do 1:45 a uslyszycie glos tego malego skurczybyka jak obraza gracza Opis sytuacji: Ten 13 letni gnojek, bo inaczej go nazwac nie moge nawet nie ma mutacji a caly czas wyzywa graczy, ostatnio dostal bana na 30 minut ale najwidoczniej dla tego malego gada to za malo, polecam jakis solidny banik bo te jego wyzwiska nie koncza sie na "glupek, idiota ,frajer" ale o wiele gorzej na "cw*lu, Ch*ju, ku*wo" i tak dalej, na miejscu admina zbanowalbym tego paszkwila na 3 dni najmniej, tyle ode mnie bo to nie pierwszy raz tego smarkacza... wkoncu musi sie nauczyc PROSZE TUTAJ JEGO BANY ZEBY NIE BYLO ZE KITUJE : http://codbany.csone.eu/ban_list.php?bid=18924 http://codbany.csone.eu/ban_list.php?bid=18867 POLECAM DAC MU BANA NA TROSZKE DLUZEJ NIZ POPRZEDNIE BANY ^^
  6. GreD

    DODANY Podanie MeRT

    na nie ;D zbyt duze mniemanie o sobie
  7. KUCAK: podczas kucania ma mniejsza widocznosc (im wiecej int tym mniejsza widocznosc)
  8. nowa klasa: CHEMIK: posiada trzy trutki (takie cos jak u medyka tylko ze sa ta trutki) 3. dmg z deagla nie jest takie mega, Japuszko placze na kazda klase, ktora go ubije wiec jego zdanie jest zbedne moim zdaniem
  9. GreD

    COD 401 Propozycja na pake :D

    raczej lipa, bo kazdy chyba woli slychac co sie dzieje w grze i gdzie jest przeciwnik niz byc zagluszanym przez jakas muzyke ;p
  10. GreD

    DODANY Moze pora?

    NA TAK: mikrofon, wiek, aktywnosc, kultura, spoko ziom ;p
  11. ja chce sie troche wtracic do tych rakietek, bo jest problem gdy jest mapa "fy_snow" lub inne male mapy to jak ja mam cos ugrac wsparciem, gdy rakiety moge uzyc po 10 sekundach a u nas na respie juz jest przeciwnik? przeciez taki "sh" czy inna klasa w 10 sekund zdazy juz dawno mnie na respie udupic a mi nic po tych rakietach.. wiec jestem tez za tym by byl skrocony czas do 5 sekund, tak jak u min sapera, tez skrociliscie do 5 sekund i dodaliscie 10 dmg wiecej i teraz mina po 295 hp traci.. ;d a ma 3 miny
  12. jestem za tym vipem by mial 1 skok wiecej
  13. GreD

    ODRZUCONY Próbujemy sił by Navik

    Jestem na nie bo juz nudzi mnie to pier*lenie o tym ze potrafi odroznic gracza od czitera... ogarnij wkoncu to ze jest taki plugin co automatycznie wywala gdy ktos wbije na WH/AIMIE a watpie ze rozpoznasz binda
  14. GreD

    COD 401 [ODRZUCONY] Admin [COD]

    czy tylko Ja tego goscia nie kojarze? mowi ze tyle gra i w ogole ale Ja pierwszy raz na oczy ten nick widze Oo urwales sie skads nie wiadomo skad i odrazu startujesz na admina xD
  15. GreD

    COD 501 Narkoman

    popieram protka